Antalya’nın Döşemealtı ilçesinde, sahte belgeler kullanarak tapu dolandırıcılığı yapmaya çalıştığı belirlenen 2 kişi, işlem sırasında görevlilerin durumu fark etmesi üzerine polis tarafından gözaltına alındı. Olay, 26 Haziran 2026 tarihinde Döşemealtı İlçe Tapu Müdürlüğü’nde meydana geldi.
GÖREVLİLERİN DİKKATİ POLİSİ HAREKETE GEÇİRDİ
Yeşilbayır Mahallesi’nde bulunan bir arsanın satışı için Tapu Müdürlüğü’ne başvuruda bulunulmasıyla süreç başladı. Evrakları titizlikle inceleyen tapu memurları, kimlikteki bazı detayların tutarsız olduğunu tespit ederek durumu derhal polise bildirdi. İhbarı değerlendiren İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, satış işleminin yapılacağı saatte müdürlük binasına gelerek pusu kurdu. Sözde satıcılar ile alıcıların içeri girmesiyle birlikte emniyet güçleri harekete geçti.
ŞÜPHELİLER SUÇÜSTÜ YAKALANDI
Polis ekiplerinin yaptığı kimlik kontrolleri ve üst aramaları sonucunda, kendisini M.E.Ö. olarak tanıtan şüphelinin gerçekte Y.D. olduğu anlaşıldı. Sahte evraklarla satış yapmaya çalıştığı tespit edilen Y.D. ve satış sürecine aracılık ettiği öne sürülen H.G. gözaltına alınarak emniyet merkezine götürüldü.
6 MİLYON LİRAYA BLOKE KONULDU
Arsayı satın almak üzere olan mağdurlar Z.K. ve A.K.’nin, dolandırıcıların verdiği banka hesabına gönderdiği 6 milyon lira tutarındaki paraya emniyet güçlerince bloke konuldu. Olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlatılırken, sahte belgelerle tapu devri yapmaya çalışan şüphelilerin emniyetteki sorgusu devam ediyor.





